ShareThis

dimecres, 27 d’abril del 2011

de dinar en el mercat

Són restaurants que estàn en el mercat i les "cuines" donen totes al carreró. No me va agradar masa el peis que me vaig menjar, però no podia anar-me'n sense dinar ahí. Altra volta7.000 wons, encara no m'he acostumat a pagar tant poc per menjar fora de casa... que dic, i tant que si.

Molts llocs em recorden a l'autèntic Bar Manolo. Sobretot el mobiliari.
Alga, Kimchi, jalapeños, brots de soja, arròs i peix en salsa i mogolló d'espines.
I ací el caneló, tia ja que no me n'envies, m'he tengut que fer un, però és en alga, farcit d'arròs i salseta que te fa caure lagota de suor, i no és broma. No me pregunteu, jo mire les altres taules i faig lo mateix que ells. Igual no és lo típic, però les dos de la taula de davant s'ho vain menjar casi igual