ShareThis

dimarts, 5 d’abril del 2011

이 홍 대아 산책

Ací teniu un xicotet passeig de bon matí pels carrers del voltant d'on treballe, està tot ple de bars, de tot tipus. Encara no he tengut masa temps per a entrar en casi ningún, però poc a poc tot vindrà, ja vos els ensenyaré per dins, són molt diferents al que estic acostumat, jo diria que m'agraden més el d'ací.





En este edifici podreu contar fins a quatre restaurants, un per planta, és algo molt habitual en Seül...



... i encara que no he vist masa coses encara, jo diria que contrastos com este també són prou habituals, tant en les formes com en les costums.

7 comentaris:

ivaxavi ha dit...

No és broma, guapo; et veig a les fotos (tot i que no apareixes) i m'emociona llegir-te. Em fan ganes de quedar amb tu i fer un passeig pel veinat. B S.O.S.

jordi ha dit...

un dia d'estos et faig un video i voràs quina quantitat de gent hi ha per ací

jordi ha dit...

un dia d'estos et faig un video i voràs quina quantitat de gent hi ha per ací

ivaxavi ha dit...

torna-ho a dir, jordi, que no t'he sentit... jejeje.

gloria ha dit...

quin dia?

Folky Dog ha dit...

com sempre molt bones fotos. No coneixia eixa "faceta" teu de fotograf... Mola, mola...

ivaxavi ha dit...

'Aspanyoles por el Mundo': Ahora vamos con Jordi, vino a Seul hace siete meses a trabajar de cocinero y ahora es el fotografo corresponsal de la revista 'Vanity Fair' y además colabora con 'National Geographic'. Los personajes más faamosos han pasado por su objetivo...