ShareThis

dimecres, 27 d’abril del 2011

ufff!!! quin ritme de vida tenen els coreans





Annyo hi seyo, esta setmana ha segut la més durilla de moment, m'han canviat de lloc de treball, no sé si ho sabeu, però el jefe té un altre restaurant que es diu Tony's Greec, o siga, que he segut grec per una setmana, i ja vorem si no del tot. De moment no sé on acabaré, el que si que sé és que no m'agrada el ritme de vida que porten en Seoul, molts treballs són com el de la cuina, 60 hores per setmana, i ací no veig ninguna manifestació, jajajaj.

Lo mal és que també m'agrada vore el Barça quan juga contra el Madrid, i això suposa anar al treball sense dormir masa, o siga que esta setmana i la que ve, la cosa està complicada en quan a descans.

Ací teniu la meua última eixida per la ciutat, vaig anar a vore el riu i el mercat. Al mig del riu hi ha una megailla, crec que ho voreu en les fotos, són de lluny, no vaig arribar, ja sabeu vaig fer dia de mercat i això cansa molt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Com a curiositat, ací una esglèsia coreana, al voltant sol haver gent major repartint paperets, però no puc dir-vos que posa, en el carrer de LaPaella també repartia un auelet fulls a tots els que passaven de matí, que són molts, és un pas del Metro a la Universitat, i en vaig agafar un per a que me'l traduïren, però no va poder ser.



I ací esta la illa, en el Hangang River, ja vos contaré més coses quan tinga temps d'anar, però de moment no és una prioritat

1 comentari:

gloria ha dit...

I jo que pensava que estaves de pasques i per això no publicaves res...i és que estaves de turista i barcelonista.Que t, envie una abraçada i un b7 sant jordiero¡muaaaaak