ShareThis

dimecres, 13 d’abril del 2011

Per 6.000 won, quatre euros!!!!!
























El meu primer peix en palets, uff!! m'ha costat. De dreta a esquerra i de dalt a baix: caldo de poll en toffu, fulla de nosequé, kimchi, brots de soja, arròs, palet de mar lligat en un alltendre i salsa dolça i picant, alls en una salsa molt típica (Gochujang) i salsa de soja en wassabi (per a sucar el peix).


Les fotos de dalt són el carrer i la porta del restaurant, ho sent altra volta que se m'oblida ensenyar-vos-el per dins, a la pròxima.


Com podreu intuïr, soles m'ha donat per a dir-li a l'ama del restaurant que volia peix.

3 comentaris:

ivaxavi ha dit...

Boníssima esta entrada!! Et superes! M'ha agradat molt la "alineació" que has fet dels plats a la taula, 'd'esquerra adreta i de dalt a baix...' sols faltava Messi i Puyol! Ens documentarem amb els links que (sabiament) ens has ficat a la descripció.
P.D.: si, si, ensenya-mos-el per dins!!

PAU ha dit...

Aixó si que es un PESCADO ALUCINANTE

Unknown ha dit...

jo huí he dinat dorada al forn i al menjador senpre pensen que me cuina el meu fill, els he dit que me l'envía per seur des de korea.