ShareThis

diumenge, 20 de març del 2011

ja casi estic en horari seulenc

kien sana, tot be per ací, a banda de que no dorm masa per les nits, me desvele molt fàcilment, ja estic un poc ubicat en el barri i el ritme que portaré per ací, ja tinc ganes de vore-vos les cares i si voatros també voleu, pense que la millor hora seria per el matí, el vostre, jo tinc siesta de 7 a 9, o sinó a partir de les 14, sempre l'hora de quartell, ja dieu alguna cosa que ja faig tard, molts besos i molta salut per a tots, au

2 comentaris:

Folky Dog ha dit...

Yeeeh Koreano !!! Per ací tot igual. Com a bons valencians ja hem cremat les falles i hem anat a totes les mascletaes. Rita està més guapa que mai, li ha eixit un flotaor més a la panxorra i crec que el pròxim any no és podrà vestir de nou amb eixa falda i jaqueta de color roig que la fan tan "iligant". Ha vingut també Rajoy a les falles. (Per cert si esteu molt avorrits passeu per el bandcamp de Rajoy Division, el nou grup de Don Julio i los chocolas). Ja te demanaré cita per a un face-to-face al skype. De 7 a 9 me vindrà un poc apurat pq estic soletes amb Mateu i els dos tenim que vestir-se, desdijunar, jugar un rato, etc.. però igual un dissabte o un diumenge està mel, ja parlem....

pau ha dit...

Hola Almes,soles dir-vos que tenim un xat.esta al final de la pàgina.
El club de la comedia no fa puta gràcia PERDONEU PERO ALGU HO HAVIA DE DIR!!.