ShareThis

dimecres, 30 de març del 2011

"Ma casa"


Hola altra volta, ací vos deixe dos fotos més, la primera és de ma casa, crec que deu hores al dia se mereixen eixe nom. La segona és el camí cap on tinc una habitació i un llit, m'ha costat una setmaneta secera agafar referències, però ja està més o menys controlat encara que l'altre dia tornat de festa per la nit me vaig perdre i me les vaig vore canutes, vaig estar pegant voltes per un quadrat casi mitja hora, no se fieu de la poca gent que se veu he estat eperant tota la setmana per a que no se vera ningú, ja vindrà la foto on voreu perque és la tercera ciutat en més gent del mon. un bes i un abraç per a tots i totes.

PD: estic be i en açò d'internet pareix que no estigau tant lluny

PPD: per ací tampoc busqueu habitatges perquè són tot tendes i restaurants, TOT