ShareThis

diumenge, 27 de març del 2011

Kevin Johansen

 Si algú està per Madrid o Barcelona a l'Abril, no es pot perdre este concert:
KEVIN JOHANSEN + THE NADA + LINIERS /VIVO EN ESPAÑA 2011.

Los días jueves 14 en Madrid 20:00 h
SALA JOY ESLAVA
C/ ARENAL, 11
KEVIN JOHANSEN + THE NADA + LINIERS
y sábado 16 en Barcelona 21:00 h
SALA APOLO
C/ NOU DE LA RAMBLA, 113
KEVIN JOHANSEN + THE NADA + LINIERS
será el reencuentro de Kevin con su público español con su espectáculo completo, en el que une la música de su banda The Nada + el arte y el talento del dibujante Liniers.Las entradas para ambos conciertos están a la venta por sistema Ticketmaster: (www.ticketmaster.es y 902.150.025)

Clica ací o a la imatge de dalt per vore-ho més gran i per vore la seva pàgina web.
'Anoche Soñé Contigo'
'La Cumbiera Intelectual'

1 comentari:

Anònim ha dit...

m'ancanta xavi, posa més videos que ací de moment encara no tinc l'spotify asiàtic, tinc que descarregar-me'l, supose que demà estarà tot fet ja, tinc el meu primer dia de festa, be festa ja he tengut, vull dir de descans